Saturday, November 17, 2012

Pengenalan Icon mengikut tema

Assalamualaikum..

Rasanya belum terlambat untuk saya mengucapkan Salam Maal Hijrah 1434 H kepada semua muslimin n muslimat sekalian. Diharapkan tahun baru ini akan disusuli dengan amal dan juga azam baru demi menggapai kejayaan di dunia dan akhirat. InsyaAllah.

Beberapa hari tidak bersiaran disebabkan sibuk dengan kelas n juga peperiksaan minggu ini. Alhamdulillah, akhirnya selamat juga menghadapi seminggu yang meletihkan sedikit pada pandanganku. Namun disulami juga dengan beberapa perkara menarik. Apakah perkara menarik itu? Rahsia..

Kali ini saya hanya ingin memperkenalkan 'watermark' baru bagi kategori 'kitchen' n 'travel' yang akan digunakan dalam gambar2 saya. Biasa sahaja sebab tidaklah pandai sangat meng'edit' gambar2 ini. Masih belajar.

Tanpa berlengah lagi saya persembahkan..



Kedua-duanya akan saya gunakan dalam setiap gambar saya sebagai tanda hak milik terpelihara.
Dengan ini berakhirlah post saya untuk kali ini. Diharap anda semua enjoy.

-Striving for Excellence-


No comments:

Post a Comment